-8,4 grader – måttlig vind – har snöat nån dm under gårdagen och natten.
Elen är kvar men ADSL uppkopplingen fortfarande borta så Net1 är min backup i dag igen

Snödjup här nere snart 70 cm


Först riska kort skidtur


Sen Fia en kort skotertur

Avslut skidtur med Fia
Dålig sikt men skönt ute
ADSL tillbaka så himla underbart

Skönt att strömmen inte spökade vi har Olles lille bror på besök 27 kram