-1 gråmulet höga moln blåser lite.

Igår kväll blev lederna sladdade av Mikke och Nils-Erik
Ett stort tack till alla ni som jobbar idellt med lederna ni ska veta att ni är väldigt uppskattade av många.
.
I morgon Onsdag RÄKFROSSA på restaurang Fjällripan klockan 18.00
